Witamy na nowej stronie, przepraszamy za utrudnienia związane z jej uzupełnianiem.
gr. fioletowa
Wychowawcy:
mgr Małgorzata Baran
mgr Marta Tylko
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu
700-830 Schodzenie się dzieci
- indywidualne zabawy w grupach;
- korzystanie z gier i układanek stolikowych;
- zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce;
- utrwalanie opanowanych w przedszkolu wierszy i piosenek;
- zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych;
- zestaw ćwiczeń porannych;
830-900 Śniadanie
- przygotowanie do śniadania- przyswajanie nawyków higienicznych,
- przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków;
900-1130Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego:
- w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych w oparciu o podstawę programową oraz planu pracy przedszkola;
- zajęcia z j. angielskiego – dwa razy w tygodniu po pół godziny;
- religia – raz w tygodniu, pół godziny;
1010-1115 Zabawy swobodne:
- w zależności od pogody swobodne zabawy na świeżym powietrzu czy też w sali, wynikające z zainteresowań dziecka i wspierające inteligencję;
- spacery;
1130-1200 Obiad
- przestrzegania zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków;
1200-1300Kształtowanie zachowań prozdrowotnych – zapewnienie dzieciom różnych form relaksu
- poobiedni odpoczynek;
- słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej;
1300-14-00 Powtarzanie wprowadzonego materiału, praca wyrównawcza:
- zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych;
- zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne;
- zabawy integrujące grupę,
- zabawy na sprzęcie terenowym;
- obserwacje przyrodnicze;
- zabawy ruchowe organizowane z całą grupą;
- dobór zajęc uzależniony jest od pogody i pory roku;
- prace porządkowe;
1400-1420 Podwieczorek
- rozwijanie umiejętności estetycznych i samoobsługowych;
1420-1600 Zabawa
- zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych;
- zabawy na świeżym powietrzu;
- prace porządkowe;
- praca indywidualna bądź z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, dydaktyczno- wyrównawczym i wychowawczym;
- praca z dzieckiem zdolnym.