Ogłoszenia ikonka Witamy na nowej stronie, przepraszamy za utrudnienia związane z jej uzupełnianiem.

gr. fioletowa

Wychowawcy:

mgr Małgorzata Baran

mgr Marta Tylko

Ramowy rozkład dnia w przedszkolu

700-830 Schodzenie się dzieci

  • indywidualne zabawy w grupach;
  • korzystanie z gier i układanek stolikowych;
  • zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce;
  • utrwalanie opanowanych w przedszkolu wierszy i piosenek;
  • zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych;
  • zestaw ćwiczeń porannych;

830-900 Śniadanie

  • przygotowanie do śniadania- przyswajanie nawyków higienicznych, 
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków;

900-1130Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego:

  • w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych w oparciu o podstawę programową oraz planu pracy przedszkola;
  • zajęcia z j. angielskiego – dwa razy w tygodniu po pół godziny;
  • religia – raz w tygodniu, pół godziny;

1010-1115 Zabawy swobodne:

  • w zależności od pogody swobodne zabawy na świeżym powietrzu czy też w sali, wynikające z zainteresowań dziecka i wspierające inteligencję;
  • spacery;

1130-1200 Obiad

  • przestrzegania zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków;

1200-1300Kształtowanie zachowań prozdrowotnych – zapewnienie dzieciom różnych form relaksu

  • poobiedni odpoczynek;
  • słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej;

1300-14-00 Powtarzanie wprowadzonego materiału, praca wyrównawcza:

  • zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych;
  • zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne;
  • zabawy integrujące grupę,
  • zabawy na sprzęcie terenowym;
  • obserwacje przyrodnicze;
  • zabawy ruchowe organizowane z całą grupą;
  • dobór zajęc uzależniony jest od pogody i pory roku;
  • prace porządkowe;

1400-1420 Podwieczorek

  • rozwijanie umiejętności estetycznych i samoobsługowych;

1420-1600 Zabawa

  • zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych;
  • zabawy na świeżym powietrzu;
  • prace porządkowe;
  • praca indywidualna bądź z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, dydaktyczno- wyrównawczym i wychowawczym;
  • praca z dzieckiem zdolnym.
Print Friendly, PDF & Email
Nasi partnerzy
Skip to content