Witamy na nowej stronie, przepraszamy za utrudnienia związane z jej uzupełnianiem.
gr. pomarańczowa
Wychowawcy:
- mgr Iwona Braś
- mgr Małgorzata Chmaj
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu
7:30-8:30 Schodzenie się dzieci
indywidualne zabawy w grupach;
korzystanie z gier i układanek stolikowych;
zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce;
utrwalanie opanowanych w przedszkolu wierszy i piosenek;
zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych;
zestaw ćwiczeń porannych;
8:30-9:00 Śniadanie
przygotowanie do śniadania- przyswajanie nawyków higienicznych,
przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spozywania posiłków;
9:00-11:30 Zajęcia dydaktyczne w ramach realizcji programu wychowania przedszkolnego:
w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych w oparciu o podstawę programową oraz planu pracy przedszkola;
zajęcia z j. angielskiego – dwa razy w tygodniu po pół godziny;
religia – raz w tygodniu, pół godziny;
10:10-11:15 Zabawy swobodne:
w zależności od pogody swobodne zabawy na świezym powietrzu czy też w sali, wynikajace z zainteresowań dziecka i wspierające inteligencję;
spacery;
11:30-12:00 Obiad
przestrzegania zasad dobrego wychowania podczas spozywania posiłków;
12:00-13:00 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych – zapewnienie dzieciom róznych form relaksu
poobiedni odpoczynek;
słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej;
13:00-14:00 Powtarzanie wprowadzonego materiału, praca wyrównawcza:
zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych;
zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne;
zabawy integrujące grupę,
zabawy na sprzecie terenowym;
obserwacje przyrodnicze;
zabawy ruchowe organizowane z całą grupą;
dobór zajęc uzależniony jest od pogody i pory roku;
prace porządkowe;
14:00-14:20 Podwieczorek
rozwijanie umiejętności estetycznych i samoobsługowych;
14:20-16:00 Zabawa
zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych;
zabawy na świeżym powietrzu;
prace porządkowe;
praca indywidualna bądź z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, dydaktyczno- wyrównawczym i wychowawczym;
praca z dzieckiem zdolnym.