Witamy na nowej stronie, przepraszamy za utrudnienia związane z jej uzupełnianiem.
gr. zielona
Wychowawcy:
- mgr Agnieszka Bieniek
- mgr
Ramowy rozkład dnia w przedszkolu
7:30-8:30 Schodzenie się dzieci
- indywidualne zabawy w grupach;
- korzystanie z gier i układanek stolikowych;
- zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce;
- utrwalanie opanowanych w przedszkolu wierszy i piosenek;
- zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych;
- zestaw ćwiczeń porannych;
8:30-9:00 Śniadanie
- przygotowanie do śniadania- przyswajanie nawyków higienicznych,
- przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spozywania posiłków;
9:00-11:30 Zajęcia dydaktyczne w ramach realizcji programu wychowania przedszkolnego:
- w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych w oparciu o podstawę programową oraz planu pracy przedszkola;
- zajęcia z j. angielskiego – dwa razy w tygodniu po pół godziny;
- religia – raz w tygodniu, pół godziny;
10:10-11:15 Zabawy swobodne:
- w zależności od pogody swobodne zabawy na świezym powietrzu czy też w sali, wynikajace z zainteresowań dziecka i wspierające inteligencję;
- spacery;
11:30-12:00 Obiad
- przestrzegania zasad dobrego wychowania podczas spozywania posiłków;
12:00-13:00 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych – zapewnienie dzieciom róznych form relaksu
- poobiedni odpoczynek;
- słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej;
13:00-14:00 Powtarzanie wprowadzonego materiału, praca wyrównawcza:
- zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych;
- zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne;
- zabawy integrujące grupę,
- zabawy na sprzecie terenowym;
- obserwacje przyrodnicze;
- zabawy ruchowe organizowane z całą grupą;
- dobór zajęc uzależniony jest od pogody i pory roku;
- prace porządkowe;
14:00-14:20 Podwieczorek
- rozwijanie umiejętności estetycznych i samoobsługowych;
14:20-15:30 Zabawa
- zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych;
- zabawy na świeżym powietrzu;
- prace porządkowe;
- praca indywidualna bądź z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, dydaktyczno- wyrównawczym i wychowawczym;
- praca z dzieckiem zdolnym.