Ogłoszenia ikonka Witamy na nowej stronie, przepraszamy za utrudnienia związane z jej uzupełnianiem.

gr. zielona

Wychowawcy:

  • mgr Agnieszka Bieniek
  • mgr

Ramowy rozkład dnia w przedszkolu

7:30-8:30 Schodzenie się dzieci

  • indywidualne zabawy w grupach;
  • korzystanie z gier i układanek stolikowych;
  • zabawy zorganizowane w kole lub przy muzyce;
  • utrwalanie opanowanych w przedszkolu wierszy i piosenek;
  • zabawy według zainteresowań z uwzględnieniem rozwoju procesów poznawczych;
  • zestaw ćwiczeń porannych;

8:30-9:00 Śniadanie

  • przygotowanie do śniadania- przyswajanie nawyków higienicznych,
  • przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spozywania posiłków;

9:00-11:30 Zajęcia dydaktyczne w ramach realizcji programu wychowania przedszkolnego:

  • w sali lub na powietrzu prowadzone wg planów miesięcznych opracowanych w oparciu o podstawę programową oraz planu pracy przedszkola;
  • zajęcia z j. angielskiego – dwa razy w tygodniu po pół godziny;
  • religia – raz w tygodniu, pół godziny;

10:10-11:15 Zabawy swobodne:

  • w zależności od pogody swobodne zabawy na świezym powietrzu czy też w sali, wynikajace z zainteresowań dziecka i wspierające inteligencję;
  • spacery;

11:30-12:00 Obiad

  • przestrzegania zasad dobrego wychowania podczas spozywania posiłków;

12:00-13:00 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych – zapewnienie dzieciom róznych form relaksu

  • poobiedni odpoczynek;
  • słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej;

13:00-14:00 Powtarzanie wprowadzonego materiału, praca wyrównawcza:

  • zabawy wg inicjatywy dzieci, w kącikach tematycznych;
  • zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne;
  • zabawy integrujące grupę,
  • zabawy na sprzecie terenowym;
  • obserwacje przyrodnicze;
  • zabawy ruchowe organizowane z całą grupą;
  • dobór zajęc uzależniony jest od pogody i pory roku;
  • prace porządkowe;

14:00-14:20 Podwieczorek

  • rozwijanie umiejętności estetycznych i samoobsługowych;

14:20-15:30 Zabawa

  • zajęcia dodatkowe, zabawy wg inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych;
  • zabawy na świeżym powietrzu;
  • prace porządkowe;
  • praca indywidualna bądź z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, dydaktyczno- wyrównawczym i wychowawczym;
  • praca z dzieckiem zdolnym.
Print Friendly, PDF & Email
Nasi partnerzy
Skip to content